Lidewijzer, expert in klantonderzoek
klantinzichten die richting geven

Je wilt beter luisteren naar je klant. Echt begrijpen wat er speelt. En die inzichten vertalen naar keuzes die ertoe doen.
Lidewijzer
organisaties klantgericht verbeteren concreet te maken – op basis van wat klanten écht ervaren.
- Kwalitatief onderzoek met scherpe analyse en praktische vertaalslag
- Deskundige begeleiding van intake tot actie
- Een overzichtelijk rapport met concreet advies
Waarom Lidewijzer?
- Gespecialiseerd in kwalitatieve klantinzichten
- Helder en onafhankelijk advies
- Flexibel en snel schakelen
- Jarenlange ervaring
Aanbod in het kort
Klantinzichtenscan
Een laagdrempelige start naar (beter) luisteren
Een compacte analyse van hoe jouw organisatie nu omgaat met klantinzicht – en waar het beter kan. Inclusief praktisch rapport met verbeterpunten.
👉
Lees meer
Klantkompas
Voor als je met scherp inzicht je klant echt wilt leren kennen
Samen onderzoeken we wat klanten écht denken, voelen en verwachten. Inclusief interviews, analyse en workshop met aanbevelingen.
👉
Ontdek hoe het werkt
In hun eigen woorden
"Flexibel, deskundig en duidelijk. Zo kan ik de samenwerking met Lidewij het beste omschrijven. Ze wist in 1-op-1 interviews (digitaal) met verschillende type deelnemers waardevolle inzichten en heldere meningen te achterhalen. " (Edwin Koot, Manager CX & Analytics, Allianz)
"Haar analyse was scherp en praktisch. Op basis van haar terugkoppeling, hebben we al een aantal mooie stappen gezet om onze positie in het onderwijs te versterken."(Elzemiek van Berkel, CEO, Coblo EU)